Feil, retur eller angrerett

Wavy_Bus-14_Single-04.jpg

Jeg har ikke fått det jeg bestilte

Vi beklager dersom slikt skulle oppstå. Kunden er vårt fokus og vi gjør vårt beste på at våre kunder skal være trygge på at de får det de bestiller hver eneste gang.

Om det ikke skulle være saken, så ønsker vi at du melder ifra om det her. Husk å oppgi ordre eller fakturanummeret og produktnummer. Vi vil enten kreditere dersom du ikke fikk levert varen, eller levere varen dersom mulig. Om det viser seg at det ble levert feil vare enn det som var bestilt så vil vi kreditere dette og enten fakturere for det som ble levert om du vil beholde varen eller ta det i retur.

 

Opplever du feil eller skade på én eller flere varer?

Vi arbeider oss opp mot å klare å levere varer med best mulig kvalitet gjennom en streng kvalitetskontroll. Du som kunde skal alltid være trygg på at du får varer av høyst kvalitet fra oss, derfor har vi noe som heter kvalitetsgaranti.

Det du skal gjøre i en slik situasjon er å gi oss en tilbakemelding om hvor feilen har skjedd og vi skal rette det opp med penger refundert, og vi trenger ikke varen i retur i de fleste situasjonene. Dersom det viser seg at vi ønsker varen i retur, ordner vi retur frakten selv.

 

Har du fått vare med veldig kort utløpsdato?

Vi føler at vi har som et ansvar om å aldri kaste matvarer som fortsatt er spiselige, derfor ønsker vi at våre kunder kan godta en vare med kortere holdbarhet enn å kaste matvaren, dette vil vi redusere prisen på. Vi har som regel en rutine på å alltid levere varer med minimum 6mnd holdbarhet på de aller fleste varene, men det gjelder ikke ferskvarer som, frukt og grønt og brød.

Sirkulasjonen på varene er veldig stor og derfor vil de fleste varene ha lange holdbarhetsdatoer, men det kan komme en dårligere dag imellom.


Dersom du opplever du har fått en vare med kort holdbarhet uten å få noe beskjed på forhånd eller uten redusert pris, er det viktig at du forteller oss om dette slik at vi kan rette det opp. Meld fra her!

Husk å oppgi navnet ditt, hvilken vare det gjelder og ordrenummer eller fakturanummer. Vi ønsker at du alltid skal være fornøyd, og at du har tillitt til oss.